آموزش های ویدئویی استفاده از پارتیکل سیستم در تریدی مکس

آموزش های ویدئویی استفاده از پارتیکل سیستم در تریدی مکس

از pf Source در تریدی مکس برای شبیه سازی و انیمیت کردن جلو های ویژه، آتش، دود و یا حتی پراکنده کردن اجسام در فضا یا سطوح استفاده می شود. در این آموزش ها به آشنایی با امکانات این ابزار قدرتمند در برنامه تریدی مکس پرداخته می شود.

مدرس: وحید نجفی

 

1- استفاده از mparticle در PF Source

photo_2016-01-18_11-15-47

2- استفاده از Birth Stream در PF Source

photo_2016-01-18_11-18-41

3- ایجاد برخورد اجسام صحنه با mparticle در تریدی مکس

vnplugin-particle-pfsource_3

4- ایجاد حالت مایع و یا اتصال پارتیکل ها به یکدیگر با استفاده از Glue

glue

5- اتصال پارتیکل به اجسام داخل صحنه

2016-01-21_12-15-27

6- ایجاد پارتیکل در امتداد مسیر مشخص

mparticle-vnplugin-06

7- تبدیل اجسام داخل صحنه به پارتیکل سیستم (Birth Group)

2016-01-25_0-39-51

8- استفاده از اسکریپت در پارتیکل سیستم

particle-script

9- استفاده از Birth Texture در پارتیکل ها

particle-birth-texture-vnplugin

10- استفاده از Initial State در پارتیکل ها

vnplugin-particle-10

11- مخفی سازی پارتیکل های خارج از محدوده دید دوربین (Camera Culling)

particle_11-vnplugin-3dsmax

 
Share

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *