مدل سازی یک صندلی در تریدی مکس و ایجاد جزییات در زیبراش

مدل سازی یک صندلی در تریدی مکس و ایجاد جزییات در زیبراش

modeling-chair-3d-zbrush-vnplugin-01

در این آموزش ویدئویی با نحوه مدل سازی و ایجاد چروک بر روی جسم با استفاده از برنامه های تریدی مکس و زیبراش آشنا خواهید شد. مراحلی که این آموزش طی می کند:

  • ایجاد یک کره در تریدی مکس
  • ایجاد مدیفایر ادیت پلی و حذف قسمت هایی از جسم
  • دادن مدیفایر TorboSmooth
  • دادن مدیفایر Cloth و شبیه سازی آن
  • ایجاد مجدد مدیفایر ادیت پلی
  • تغییر شکل کلی جسم با استفاده از مدیفایر FFD Box
  • دادن مدیفایر UNWRAP
  • خروجی گرفتن برای برنامه زیبراش
  • باز کردن مدل در برنامه زیبراش
  • افزایش Divide در برنامه زیبراش
  • ایجاد جزییات بر روی مدل در برنامه زیبراش
  • سپس از برنامه ای با نام XNormal استفاده می شود تا تکسچرهای مدل دارای دیتیل را برای مدل با تعداد پلی گان کم خلق کنیم
  • مدل اولیه را در تریدی باز می کنیم و با استفاده از مدیفایر VRay Displacement مپ نرمال را اختصاص می دهیم (طرح ماندگار: البته فکر می کنیم این کار اشتباه باشد و استفاده از نرمال در مدیفایر دیسپلیس نتیجه مناسبی به دست ندهد، بهتر است در این قسمت از مپ دیسپلیس استفاده شود)

برای مشاهده آخرین اخبار به ما در تلگرام بپیوندید


 

2 دیدگاه درباره ”مدل سازی یک صندلی در تریدی مکس و ایجاد جزییات در زیبراش

  1. سلام
    من وقتی تیک full dome نور دوم رو میزنم اون حالت کامل تصاویر hdri بوجود نمیاد در نور dome به نظر شما مشکل از کجا میتونه باشه ؟ در ضمن آپدیت دوم آجر متریالهای پرشین انگار مسیر تکسچر ها رو نمیشناسه و بدون دیفیوز متتریال اعمال میشه

     
    1. با سلام
      نمیدونم منظورتون از سوال اول رو درست فهمیده باشم یا نه ولی بعضی از اچ دی آر آی ها خودشون هم تصویر کاملی نیستند و قسمت تحتانی آنها سیاه است.
      در مورد آپدیت ها، اون آپدیت مورد نظر رو مجدد نصب کنید و اگر مشکل حل نشد با Teamviewer متصل شید تا مشکل رو بتونیم بررسی کنیم
      با تشکر از تماس شما

       

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *