استفاده از مپ های مختلف در برنامه تریدی مکس-قسمت دوم

استفاده از مپ های مختلف در برنامه تریدی مکس-قسمت دوم

برای مشاهده آخرین اخبار به ما در تلگرام بپیوندید

در این بخش قصد داریم مجموعه ای از آموزش های ویدئویی کوتاه از نحوه استفاده از مپ های (بافت های) مختلف در برنامه تریدی مکس (3ds Max) رو در اختیارتون قرار بدیم. امیدواریم که این مجموعه آموزش ها بتونه به شما در انجام کارهای سه بعدی در برنامه تریدی مکس کمک کنه. با قرار دادن نظر، انتقاد و پیشنهاد در انتهای این صفحه ما را تشویق و یا در تکمیل مجموعه های آموزشی کمک کنید. برای مشاهده مطالب آموزشی قبلی (قسمت اول این آموزش) اینجا را کلیک کنید.

19- استفاده از مپ VrayCompTex برای ترکیب کردن بافت ها با یکدیگر

2

20- استفاده از مپ VrayDistanceTex برای ایجاد بافت در قسمت های برخورد اجسام با یکدیگر و استفاده از آن در مدیفایرها

vraydistancetex

21- استفاده از مپ VrayEdgeTex برای نمایش سگمنت های جسم در زمان رندر

vrayedgetex

 
Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *