آموزش وارد کردن بافت ها از سابستنس پینتر به تریدی مکس

آموزش وارد کردن بافت ها از سابستنس پینتر به تریدی مکس

d67af5b8bda9f489da59502c816d9f74

در این آموزش ویدئویی زبان اصلی با چگونگی وارد کردن بافت ها از نرم افزار Substance Painter به نرم افزار 3ds Max آشنا می شویم. یکی از مواردی که کاربران در حین انتقال اطلاعات مشکل دارند داده هایی مانند glossy و یا displace هست. زیرا نرم افزار Substance Painter این نوع تصاویر را با فرمت خاصی ذخیره می کند. در واقع نرم افزار Substance Painter بافت های سیاه سفید را با هم ترکیب و بصورت یک بافت واحد رنگی نمایش میدهد و لازم است شما در تریدی مکس و یا فتوشاپ این تصاویر را از هم جدا کنید تا نتیجه مطلوب حاصل شود. شما را به دیدن این ویدئوی آموزشی جالب دعوت می کنیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای گرافیک کامپیوتری به کانال تلگرام ما بپیوندید

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *