تریدی مکس

آموزش ساخت انیمیشن پل معلق

آموزش ساخت انیمیشن پل معلق یکی از امکانات ویژه ای که به نسخه 2014 تریدی مکس اضافه شد امکانی با نام mParticle Flow بود. یکی از بخش های بسیار جالب تریدی مکس که کمتر توسط کاربران استفاده می شود. این آموزش ویدئویی زیبا چگونگی استفاده از این ابزار را برای ساخت یک پل معلق و […]

 
Share

ساخت پارچه های مخمل و جیر با وی ری و منتال ری

از اخبار ما توسط لینک زیر در تلگرام مطلع شوید: https://telegram.me/joinchat/052a9500014379c22a0b6520afe82652 ساخت پارچه های مخمل و جیر با وی ری و منتال ری این آموزش شامل هر دو منتال ری و وی ری می شود. یک از ویژگی های متمایز کننده اصلی پارچه های جیر و مخمل افکت بافت نرم آن با دو ویژگی متضاد […]

 
Share

تصحیح نمایش Self-Illumination در ویپورت در منتال ری و وی ری

از اخبار ما توسط لینک زیر در تلگرام مطلع شوید: https://telegram.me/joinchat/052a9500014379c22a0b6520afe82652 تصحیح نمایش Self-Illumination در ویپورت در منتال ری و وی ری در این آموزش فرض می شود که کاربر اطلاعاتی مبتدی از تری دی مکس در زمینه استفاده از تکسچرها برای گزینه self-illumination، استفاده از مدیفایر UVW map و تخصیص اسلات های متریال به […]

 
Share

نحوه ساخت نخل

از اخبار ما توسط لینک زیر در تلگرام مطلع شوید: https://telegram.me/joinchat/052a9500014379c22a0b6520afe82652 نحوه ساخت نخل در این آموزش با نحوه ساخت یک نخل و گلدان آن آشنا می شوید. ابتدا گلدان مدل خواهد شد و سپس برگها و تکسچر ها تنظیم خواهند شد. تکسچر موردنظر از جستجوی گوگل پیدا شده است که برای شروع مناسب است. […]

 
Share

نحوه ساخت صحنه خانه روی دریاچه

 نحوه ساخت صحنه خانه روی دریاچه Giona Andreani نتیجه کار خود با Corona را که باعث شد برنده جایزه بهترین کار هفته 12/2015 شود را در ادامه به نمایش می گذارد.   آغاز کار آخر من تصویرسازی یک پروژه مسکونی توسط Scandurra Studio Architettura در Paratico ایتالیا نزدیک به دریاچه Iseo است. برای اینکار کل […]

 
Share

ساخت صحنه ای با برداشت از فیلم Kill Bill 2

تصویر مرجع از فیلم Kill Bill 2 برای شروع از یک سیستم بلوک سازی استفاده شده است، با بلوک های ساده اولیه و یک مش و فیگورهای اولیه، صحنه ساخته شده است. کاراکترها در Mudbox جزئی تر شده اند. قسمت هایی از بدن باید بازسازی می شدند تا نتیجه مطلوب شود. سر کاراکتر Pie Mei با […]

 
Share

فرسنل

فرسنل در دنیای واقعی و مجازی با توجه به اینکه استفاده از نورپردازی استاندارد Specular در بازی های رایانه ای نسبتا متداول است اما افکتی که کمتر در بازیها دیده می شود فرسنل مناسب می باشد. مدل متداول Specular در بازیهای رایانه ای Blinn-Phong می باشد که به صورت زیر است: H = نرمال شده(V+L); […]

 
Share

درباره انیمیشن Home

درباره انیمیشن Home جدیدترین انیمیشن DreamWorks Animation، خانه (Home) نام دارد که داستان موجوداتی است که روی زمین از موجودات خطرناکی به نام Gorg مخفی شده اند. یک از اعضای Boov از خانواده خود جدا شده و با دختر بچه ای به نام ریحانا دوست شده است. در رابطه با این انیمیشن با سرپرست ساخت […]

 
Share

آموزش ساخت صحنه باغ های ذن

 آموزش ساخت صحنه باغ های ذن در این آموزش به شما نشان داده خواهد شد که یک باغ ذن سه بعدی چگونه با تری دی مکس و موتور رندر وی ری ساخته شده است. بعلاوه مراحل Post Production در فتوشاپ برای رسیدن به بهترین نتیجه نیز نشان داده خواهد شد. شروع با یک رفرنس به […]

 
Share

آموزش متریال وی ری: انعکاس – بخش دوم

آموزش متریال وی ری: انعکاس – بخش دوم انعکاس یا انعکاس آینه ای بازتاب نور از خارجی ترین لایه یک سطح است. برای متریال های غیرفلزی 99% مواقع این انعکاسات دارای تم خاکستری می باشند. بعلاوه مشخصه دیگری وجود دارد که اثر Fresnel نام دارد. به این معنا که شدت انعکاسات وابسته به زاویه تابش […]

 
Share