تریدی مکس

vnplugin-scatter-particle-001

آموزش پخش آبجکت‌ها با Particle Flow

آموزش پخش آبجکت‌ها با استفاده از Particle Flow در این آموزش می‌خواهیم برخی المان‌ها مانند چمن، درختان، سنگ‌، برگ و … را پخش کنیم. به این منظور، دو سطح درنظر گرفته‌ایم؛ سطح یک با استفاده از particle flow ساده در سطوح تخت و سطح ۲ با استفاده از  particle flow پیشرفته در سطوح دارای انحنا. در […]

 
vnplugin-create-snow-magazin-036

آموزش ساخت مدل هتل کوهستانی

آموزش ساخت مدل هتل کوهستانی مقدمه ساخت مدل هتل کوهستانی در ابتدا یک مدل شخصی بوده که برای بررسی نیازهای یک صحنه زمستانی و برفی استفاده شده است. طراحی مستقیماً درون نرم‌افزار سه‌بعدی صورت گرفته و با استفاده از تخیلات طراح و رفرنس‌هایی از زمستان و برف شکل گرفته است. در ادامه مراحل این شبیه‌سازی […]

 
vnplugin-modeling-border-2

آموزش قراردان گچ بری و قرنیز در امتداد دیوار

آموزش قراردان گچ بری و قرنیز در امتداد دیوار گاهی استفاده از ابزارهایی مانند گچ بری و یا قرنیز در امتداد دیوار ها و ستون ها کمی مشکل و پیچیده می شود و استفاده از ابزار ادیت پلی (Editable Poly) نیز باعث خراب شدن UVW خواهد شد. در این مواقع از ابزارهای مختلفی برای اصلاح […]

 
vnplugin-rain-pf-source-0001

مدل باران با استفاده از Particle Flow در 3ds Max

آموزش ساخت مدل باران با استفاده از Particle Flow در 3ds Max ساخت مدل باران با استفاده از Particle Flow در 3ds Max کاری نسبتاً آسان است. به این منظور، دو آبجکت صفحه‌ای لازم داریم که یکی کوچکتر است و در بالا قرار می‌گیرد. سپس Particle View را در محیط برنامه باز می‌کنیم تا بتوانیم […]

 
vnplugin-modeling-Barbed-Wire 001

ساخت صحنه سیم‌های خاردار در 3ds Max

آموزش ساخت صحنه سیم‌های خاردار در 3ds Max چیزی که در نهایت خواهیم ساخت ۱. ایجاد ساختار سیمی گام ۱ برنامه 3ds Max را باز کنید. به پنل Create رفته و با انتخاب گزینه “Cylander”، یک آبجت استوانه‌ای شکل در ویوپورت Perspective رسم کنید. رسم یک استوانه گام ۲ بر روی پنل Modifier کلیک کنید […]

 
vnplugin-3dsmax-rig-part3-072

ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در 3ds Max، بخش سوم

آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش اول آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش دوم آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش سوم طراحی اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش چهارم: کنترل‌های دست و انگشتان طراحی کامل اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش پنجم: پوسته‌گذاری در بخش سوم از […]

 
vnplugin-vila-makingof-1026

آموزش ساخت مدل یک خانه ییلاقی در تریدی مکس

آموزش ساخت مدل یک خانه ییلاقی در تریدی مکس آموزشی از  Nicolás Molina از کشور آرژانتین ( http://www.90-grados.com/ ) مدلسازی این پروژه برای نمایش تصویر آینده یک خانه ییلاقی در حاشیه شهر انجام شده که ویژگی‌های معماری در آن مورد تأکید قرار گرفته‌اند. پایه مدل، بر اساس طرحی از سایت 3DDD.ru بوده که بعداً‌ با سقف، […]

 
vnplugin-render-Backburner-animate-013

رندرینگ یک انیمیشن در Backburner با استفاده از VRay GI

آموزش رندرینگ یک انیمیشن ( حرکت دوربین) در Backburner با استفاده از VRay GI توجه داشته باشید که این آموزش برای رندر انیمیشن با حرکت دوربین است. مفهموم این سبک رندرها به این حالت است که تمامی اشیاء و نورها در صحنه ساکن هستند و هیچ تغییر و جابجایی در آنها وجود ندارد و تنها […]

 
vnplugin-rig-tutorial

ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش دوم

آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش اول آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش دوم آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش سوم طراحی اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش چهارم: کنترل‌های دست و انگشتان طراحی کامل اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش پنجم: پوسته‌گذاری در بخش دوم از […]

 
vnplugin-rig-tutorial

ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش اول

آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش اول آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش دوم آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش سوم طراحی اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش چهارم: کنترل‌های دست و انگشتان طراحی کامل اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش پنجم: پوسته‌گذاری در این سری مطالب، […]