پارتیکل سیستم

vnplugin-magazine-particle-flow035

آموزش ساخت مدل آتش‌بازی در 3ds Max به کمک Particle Flow

آموزش ساخت مدل آتش‌بازی در 3ds Max به کمک Particle Flow در این مطلب آموزشی، نحوه ایجاد یک فواره آتش‌بازی را با استفاده از Particle Flow در 3ds Max بررسی خواهیم کرد. ۱) تنظیمات Particle Flow گام ۱ ابتدا یک سیستم Particle Flow ایجاد می‌کنیم. به این منظور، به مسیر زیر بروید: Create > Particle […]

 
vnplugin-scatter-particle-001

آموزش پخش آبجکت‌ها با Particle Flow

آموزش پخش آبجکت‌ها با استفاده از Particle Flow در این آموزش می‌خواهیم برخی المان‌ها مانند چمن، درختان، سنگ‌، برگ و … را پخش کنیم. به این منظور، دو سطح درنظر گرفته‌ایم؛ سطح یک با استفاده از particle flow ساده در سطوح تخت و سطح ۲ با استفاده از  particle flow پیشرفته در سطوح دارای انحنا. در […]

 
vnplugin-rain-pf-source-0001

مدل باران با استفاده از Particle Flow در 3ds Max

آموزش ساخت مدل باران با استفاده از Particle Flow در 3ds Max ساخت مدل باران با استفاده از Particle Flow در 3ds Max کاری نسبتاً آسان است. به این منظور، دو آبجکت صفحه‌ای لازم داریم که یکی کوچکتر است و در بالا قرار می‌گیرد. سپس Particle View را در محیط برنامه باز می‌کنیم تا بتوانیم […]

 
vnplugin-3dsmax-magazin-particle-02

آموزش ویدئویی استفاده از پارتیکل سیستم در تریدی مکس

آموزش ویدئویی استفاده از پارتیکل ها در تریدی مکس یک ویدئوی آموزشی جذاب دیگر از آقای حمید قنبری. در این ویدئو در مورد نحوه استفاده از سیستم ذره ای (PF Source) در برنامه تری دی مکس آموزش خواهید دید. در ابتدای آموزش بصورت جامع نحوه استفاده از سیستم ذره ای برای خلق این ویدئو را […]

 
vnplugin-3dsmax-magazin-particle-01

آموزش ویدئویی استفاده از پارتیکل (PF Source)

آموزش ویدئویی استفاده از پارتیکل (PF Source) تهیه شده توسط حمید قنبری (Hamid ghanbari) توجه: ابزارهای مورد استفاده در این ویدئو در نسخه 2014 برنامه تری دی مکس موجود است و قسمت هایی از آن قابل استفاده در نسخه های پیشین برنامه تریدی مکس نمی باشد. در این آموزش ویدئویی فرا می گیرید که چگونه […]

 
1

ساخت یک انفجار ذره‌ای با پلاگین FumeFX در 3ds Max

ساخت یک انفجار ذره‌ای با پلاگین FumeFX در 3ds Max در این آموزش، می‌خواهیم با نحوه ساختن یک انفجار آشنا شویم. انفجار موضوع بسیار جالبی است؛ زیرا نمی‌توانیم یک پروسه مشخص را برای ساختن آن تعریف کنیم. هر چه از خلاقیت و ابزارهای بیشتری استفاده کنید، راه‌های بیشتری را برای تولید انواع مختلف انفجار پیدا […]