انیمیشن

vnplugin-magazine-particle-flow035

آموزش ساخت مدل آتش‌بازی در 3ds Max به کمک Particle Flow

آموزش ساخت مدل آتش‌بازی در 3ds Max به کمک Particle Flow در این مطلب آموزشی، نحوه ایجاد یک فواره آتش‌بازی را با استفاده از Particle Flow در 3ds Max بررسی خواهیم کرد. ۱) تنظیمات Particle Flow گام ۱ ابتدا یک سیستم Particle Flow ایجاد می‌کنیم. به این منظور، به مسیر زیر بروید: Create > Particle […]

 
vnplugin-rigging-part5-073

آموزش طراحی اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش پنجم: پوسته‌گذاری

آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش اول آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش دوم آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش سوم طراحی اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش چهارم: کنترل‌های دست و انگشتان طراحی کامل اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش پنجم: پوسته‌گذاری در پنجمین و آخرین […]

 
rig

طراحی اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش چهارم: کنترل‌های دست و انگشتان

آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش اول آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش دوم آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش سوم طراحی اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش چهارم: کنترل‌های دست و انگشتان طراحی کامل اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش پنجم: پوسته‌گذاری به چهارمین بخش از […]

 
vnplugin-rain-pf-source-0001

مدل باران با استفاده از Particle Flow در 3ds Max

آموزش ساخت مدل باران با استفاده از Particle Flow در 3ds Max ساخت مدل باران با استفاده از Particle Flow در 3ds Max کاری نسبتاً آسان است. به این منظور، دو آبجکت صفحه‌ای لازم داریم که یکی کوچکتر است و در بالا قرار می‌گیرد. سپس Particle View را در محیط برنامه باز می‌کنیم تا بتوانیم […]

 
vnplugin-3dsmax-rig-part3-072

ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در 3ds Max، بخش سوم

آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش اول آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش دوم آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش سوم طراحی اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش چهارم: کنترل‌های دست و انگشتان طراحی کامل اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش پنجم: پوسته‌گذاری در بخش سوم از […]

 
vnplugin-render-Backburner-animate-013

رندرینگ یک انیمیشن در Backburner با استفاده از VRay GI

آموزش رندرینگ یک انیمیشن ( حرکت دوربین) در Backburner با استفاده از VRay GI توجه داشته باشید که این آموزش برای رندر انیمیشن با حرکت دوربین است. مفهموم این سبک رندرها به این حالت است که تمامی اشیاء و نورها در صحنه ساکن هستند و هیچ تغییر و جابجایی در آنها وجود ندارد و تنها […]

 
vnplugin-rig-tutorial

ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش دوم

آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش اول آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش دوم آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش سوم طراحی اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش چهارم: کنترل‌های دست و انگشتان طراحی کامل اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش پنجم: پوسته‌گذاری در بخش دوم از […]

 
vnplugin-rig-tutorial

ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش اول

آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش اول آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش دوم آموزش ساخت اسکلت حرکتی بدن انسان در ۳ds Max، بخش سوم طراحی اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش چهارم: کنترل‌های دست و انگشتان طراحی کامل اسکلت حرکتی بدن انسان، بخش پنجم: پوسته‌گذاری در این سری مطالب، […]

 
final2

ساخت یک GUI Rig پایه در 3ds Max

ساخت یک GUI Rig پایه در 3ds Max طراحی اسکلت حرکتی (Rigging) یکی از اساسی‌ترین مراحل برای متحرک‌سازی بهینه یک کاراکتر یا آبجکت انیمیشنی است. یک GUI Rig یک رابط کاربری تولیدی توسط کاربر در محیط نرم‌افزار سه بعدی است که به انیماتور اجازه می‌دهد که کنترل کامل و دقیقی بر حرکت مدل داشته باشد. […]

 
character-rigging-tutorial-2

ساخت یک هیولای کوچک سه‌بعدی، قسمت چهارم: ایجاد اسکلت حرکتی

قسمت اول آموزشی ( مدل سازی) قسمت دوم آموزشی (آنرپ) قسمت سوم آموزشی (تکسچرینگ) ساخت یک هیولای کوچک سه‌بعدی، قسمت چهارم: ایجاد اسکلت حرکتی مطلب حاضر بخش چهارم طراحی یک کاراکتر انیمیشنی به صورت یک هیولای کوچک سبزرنگ است. این سری از آموزش‌ها تازه‌کارانی را هدف قرار می‌دهد که می‌خواهند با اصول طراحی ارگانیک، تکسچردهی، […]