انیمیشن

character-rigging-tutorial-2

ساخت یک هیولای کوچک سه‌بعدی، قسمت چهارم: ایجاد اسکلت حرکتی

قسمت اول آموزشی ( مدل سازی) قسمت دوم آموزشی (آنرپ) قسمت سوم آموزشی (تکسچرینگ) ساخت یک هیولای کوچک سه‌بعدی، قسمت چهارم: ایجاد اسکلت حرکتی مطلب حاضر بخش چهارم طراحی یک کاراکتر انیمیشنی به صورت یک هیولای کوچک سبزرنگ است. این سری از آموزش‌ها تازه‌کارانی را هدف قرار می‌دهد که می‌خواهند با اصول طراحی ارگانیک، تکسچردهی، […]

 
vnplugin-3dsmax-magazin-flame-00

ساخت شعله شمع و انیمیت کردن آن

ساخت شعله شمع و انیمیت کردن آن مقدمه قبل از هر چیز باید گفت که تمامی متریال ها و موتور رندر پیش فرض در این آموزشی ScanLine است ولی پارامترهای متریال و رندر در موتور رندر وی ری (VRay) نیز عمل می کند. همچنین این آموزش، راهنمای مفیدی در رابطه با نحوه کار با متریال […]

 
vnplugin-3dsmax-magazin-particle-01

آموزش ویدئویی استفاده از پارتیکل (PF Source)

آموزش ویدئویی استفاده از پارتیکل (PF Source) تهیه شده توسط حمید قنبری (Hamid ghanbari) توجه: ابزارهای مورد استفاده در این ویدئو در نسخه 2014 برنامه تری دی مکس موجود است و قسمت هایی از آن قابل استفاده در نسخه های پیشین برنامه تریدی مکس نمی باشد. در این آموزش ویدئویی فرا می گیرید که چگونه […]

 
finished-skinned-model-testing

ایجاد اسکلت حرکتی (Rigging) در 3ds Max

ایجاد اسکلت حرکتی (Rigging) در 3ds Max یکی از مراحل اصلی برای تولید مدل در بازی‌ها، ساخت اسکلت حرکتی  آنهاست. اسکلت باعث می‌شود تا یک حرکت یکپارچه شکل بگیرد. به عنوان نمونه وقتی بازوی شخص حرکت می‌کند، استخوان‌بندی وابسته به آن یعنی بخش‌هایی مانند ساعد و کف دست نیز به همراه آن حرکت می کنند. […]

 
3dmax_vnplugin_edj_animation_005

آموزش ویدئویی نحوه انیمیت کردن حرکت ماشین

آموزش ویدئویی نحوه انیمیت کردن حرکت ماشین در این چهار ویدئوی آموزشی ( زبان اصلی) با نحوه انیمیت کردن حرکت ماشین در یک مسیر منحنی آشنا خواهید شد. محتوای کلی آموزش شامل موارد زیر می شود: 1- نحوه حرکت دادن بدنه ماشین در امتداد یک مسیر منحنی. 2- نحوه ایجاد چرخش چرخ ها متناسب با […]