سایر

vnplugin-unrealengine-lighting-01

آموزش نورپردازی صحنه های معماری در آنریل انجین

آموزش نورپردازی صحنه های معماری در آنریل انجین در این سه قسمت آموزش ویدئویی زبان اصلی با چگونگی نورپردازی صحنه های معماری در موتور بازی سازی آنریل انجین آشنا می شوید. یکی از ویژگی های اصلی موتور آنریل انجین امکان ساخت برنامه ها و یا انیمیشن های ریل تایم است که بدون صرف زمان های […]

 
vnplugin-3dsmax-unrealengin

نحوه انتقال مدل و بافت از تریدی مکس به آنریل انجین

نحوه انتقال مدل و بافت از تریدی مکس به آنریل انجین در این آموزش ویدئویی زبان اصلی با چگونگی انتقال مدل سه بعدی و متریال آن از نرم افزار سه بعدی تری دی مکس (3ds Max) به برنامه آنریل انجین (UE) آشنا می شوید. این مورد برای افرادی که قصد دارند مدل های سه بعدی […]

 
d67af5b8bda9f489da59502c816d9f74

آموزش وارد کردن بافت ها از سابستنس پینتر به تریدی مکس

آموزش وارد کردن بافت ها از سابستنس پینتر به تریدی مکس در این آموزش ویدئویی زبان اصلی با چگونگی وارد کردن بافت ها از نرم افزار Substance Painter به نرم افزار 3ds Max آشنا می شویم. یکی از مواردی که کاربران در حین انتقال اطلاعات مشکل دارند داده هایی مانند glossy و یا displace هست. […]

 
vnplugin-pftrack

آموزش برنامه PFTrack

آموزش برنامه PFTrack در این مجموعه ویدئو های آموزشی از کمپانی DigitalTutors با امکانات و نحوه کار کردن نرم افزار قدرتمند آموزش برنامه PFTrack آشنا می شوید. نرم افزاری که قادر است حرکت دوربین را track کرده و یا از مجموعه تصاویر دوربین حجم سه بعدی منطقه را ایجاد کند. از این نرم افزار جالب حتی […]

 
vnplugin-color-understanding

استفاده از رنگ در طراحی های معماری

استفاده از رنگ در طراحی های معماری در این آموزش زبان اصلی جالب با مفهوم رنگ در طراحی های معماری، و طریقه تعریف و استفاده از رنگ های مختلف در کنار هم آشنا خواهیم شد. این تکنیک ها می تواند به شما در طراحی های صحنه های سه بعدی و یا در پست پروداکشن در […]

 
vnplugin-image-to-pixel

اسکریپتی برای تبدیل تصاویر به رنگ در تریدی مکس

اسکریپتی برای تبدیل تصاویر به رنگ در تریدی مکس با استفاده از این اسکریپت جالب می تونید یک سری جسم رو تو صحنه انتخاب کنید و بعد یک تصویر رو به اونها اختصاص بدید به طوری که هر جسم بر اساس موقعیت خودش یک رنگ رو بگیره و اجسام در کنار هم شکل واحد رو […]

 
houdini-ntegma

ایجاد نقاط رنگی در برنامه هودینی

ایجاد نقاط رنگی در برنامه هودینی نرم افزار هودینی نرم افزار قدرتمندی برای ساخت جلوه های ویژه سینمایی، می باشد. در این ویدئوی آموزشی زبان اصلی با چگونگی خلق نقاط رنگی در برنامه هودینی (Houdini) آشنا می شوید. این محصول آموزشی از شرکت ENTAGMA می باشد. شما را به دیدن این ویدئوی آموزشی دعوت می […]

 
Substance_Designer_001

خلق متریال در برنامه سابستنس دیزاینر

خلق متریال در برنامه سابستنس دیزاینر برنامه سابستنس دیزاینر ( Substance Designer ) نرم افزاری است که بصورت نود بیس قادر است انواع متریال ها را ایجاد کرده و نهایتا بصورت تکسچر با کیفیت بالا در اختیار کاربر قرار دهد. در این آموزش ویدئویی زبان اصلی با قسمت هایی از طریقه استفاده از این نرم افزار […]

 
vnplugin_rhino-vray-001

آموزش ویری برای راینو

آموزش ویری برای راینو در این آموزش ویدئویی زبان اصلی به چگونگی ایجاد یک صحنه معماری در شب، در نرم افزار راینو (Rhino) و با استفاده از موتور رندر ویری (VRay) پرداخته شده است. در انتها چگونگی اصلاحات رنگی در نرم افزار فتوشاپ را خواهید دید. شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم. […]

 
سابستنس پینتر 2.4

نسخه 2.4 نرم افزار سابستنس پینتر منتشر شد

نسخه 2.4 نرم افزار سابستنس پینتر منتشر شد نرم افزار سابستنس پینتر (Substance Painter) نرم افزاری برای خلق و اصلاح بافت و تکسچر برای نرم افزارهای مختلف سه بعدی می باشد. این نرم افزار قادر است مپ های مختلفی مانند بامپ، نرمال، گلاسی و … را خروجی بگیرد تا کاربر از آنها در نرم افزارهای […]