رندرینگ

آموزش انعکاس و شکست

از اخبار ما توسط لینک زیر در تلگرام مطلع شوید: https://telegram.me/joinchat/052a9500014379c22a0b6520afe82652 انعکاس و شکست در این آموزش مشاهده خواهید کرد که چگونه بدون مشکل anti-aliasing با استفاده از رندرر scanline در تری دی مکس به انعکاس و شکست دست یابید. این کار برای تری دی مکس 2012 انجام شده است اما روند برای همه نسخه […]

 
Share

تصحیح نمایش Self-Illumination در ویپورت در منتال ری و وی ری

از اخبار ما توسط لینک زیر در تلگرام مطلع شوید: https://telegram.me/joinchat/052a9500014379c22a0b6520afe82652 تصحیح نمایش Self-Illumination در ویپورت در منتال ری و وی ری در این آموزش فرض می شود که کاربر اطلاعاتی مبتدی از تری دی مکس در زمینه استفاده از تکسچرها برای گزینه self-illumination، استفاده از مدیفایر UVW map و تخصیص اسلات های متریال به […]

 
Share

رندر کردن تصویر با رزولوشن بالا با استفاده از وی ری و منتال ری

از اخبار ما توسط لینک زیر در تلگرام مطلع شوید: https://telegram.me/joinchat/052a9500014379c22a0b6520afe82652 رندر کردن تصویر با رزولوشن بالا با استفاده از وی ری و منتال ری طرح ماندگار: توجه داشته باشید که این اسکریپت فقط فریم بافر تریدی را ذخیره می کند و اگر با فریم بافر وی ری رندر بگیرید تصویر سیاه ذخیره خواهد شد. […]

 
Share

آموزش Linear Workflow و گاما

از اخبار ما توسط لینک زیر در تلگرام مطلع شوید: https://telegram.me/joinchat/052a9500014379c22a0b6520afe82652 Linear Workflow و گاما چرا از Linear Workflow باید استفاده کرد؟ بسیاری از هنرمندان تری دی این کانسپت را گیج کننده می نامند. بنابراین می توان فکر کرد که استفاده از آنها ضرورتی ندارد درصورتیکه واقعا چنین نیست. با استفاده از Linear Workflow محاسبه […]

 
Share

نکاتی ضروری در مورد وی ری و منتال ری

از اخبار ما توسط لینک زیر در تلگرام مطلع شوید: https://telegram.me/joinchat/052a9500014379c22a0b6520afe82652 نکاتی ضروری در مورد وی ری و منتال ری ابعاد تصویر بالا به 2000 پیکسل ( از عرض) به هر طرف با استفاده از اسکریپت Overscan افزایش یافته است. گسترش ابعاد ویپورت دوربین ( به صورت افقی یا عمودی و یا هر دو) بدون […]

 
Share

آموزش نحوه برخورد با صحنه‌های بزرگ در 3ds Max

آموزش نحوه برخورد با صحنه‌های بزرگ در 3ds Max صحنه بزرگ صحنه بزرگ صحنه بزرگ مقدمه تعداد زیادی از پروژه‌های شبیه‌سازی برای مجموعه‌های بزرگ و گروهی از خانه‌های ویلایی طراحی می‌شوند. گاهی مواقع این پروژه‌ها، جمع زیادی از خانه‌های چند طبقه را شامل می‌شوند و در این صحنه‌های سه‌بعدی، پوشش‌های گیاهی، اتومبیل‌ها، مردم و دیگر […]

 
Share

۶ نکته ضروری برای رسیدن به نتایجی فوق‌العاده در رندرینگ

۶ نکته ضروری برای رسیدن به نتایجی فوق‌العاده در رندرینگ رندرینگ یک تصویر بسیار شبیه به گرفتن یک عکس است. شما در این حالت باید مواردی مانند ترکیب‌بندی، روشنایی و لنز را در نظر داشته باشید. در همین حال، استفاده از KeyShot می‌تواند تمام این روند را بسیار ساده کند و شما را در ایجاد […]

 
Share

بازیگران مهم عرصه رندرینگ؛ Mantra – Side Effects Software – بخش پنجم

بازیگران مهم عرصه رندرینگ؛ Mantra – Side Effects Software Houdini، محصول Side Effects Software موفقیت قابل‌ملاحظه‌ای پیدا کرده است. در تعداد زیادی از فیلم‌ها می‌تواند رد پای Houdini را در افکت‌های جریان، صحنه‌های تخریب، دود، شعله و یا کاربرد قالبی آن را در یک انیمیشن پیچیده مشاهده کرد. اندرو لوول (Andrew Lowell)، انیماتور ارشد FX […]

 
Share

بازیگران مهم عرصه رندرینگ؛ Maxwell – Next Limit – بخش چهارم

بازیگران مهم عرصه رندرینگ؛ Maxwell – Next Limit Maxwell یک ابزار رندر مستقل است که بر مبنای شبیه‌سازی انتقال نور با استفاده از مدل‌های فیزیکی دقیق طراحی شده است. نسخه Maxwell Render 1.0 برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ توسط Next Limit ارائه شده و از همان ابتدا، از این رویکرد «صحیح فیزیکی» استفاده کرده […]

 
Share

بازیگران مهم عرصه رندرینگ؛ V-Ray – Chaos Group – بخش سوم

V-Ray که محصولی از Chaos Group است، یکی از موفق‌ترین ابزارهای رندرینگ مستقل است که به شکلی گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله استودیوهای مهم استفاده کننده از V-Ray می‌توان به Digital Domain (با پروژه‌هایی چون Oblivion و Enders Game) و Pixomondo ( با پروژه‌هایی چون Star Trek: Into Darkness و Oblivion) اشاره کرد. […]

 
Share