جلوه های ویژه

آموزش شبیه سازی حرکت مایع در مسیر خط

آموزش شبیه سازی حرکت مایع در مسیر خط در برنامه ریل فلو (Real Flow) برنامه Real Flow یکی از برنامه های قدرتمند در زمینه شبیه سازی مایعات می باشد. این نرم افزار یک برنامه تحت ویندوز می باشد که در پایان شبیه سازی خروجی به برنامه های سه بعدی همچون تریدی مکس (3ds Max) را دارا […]

 
Share

آموزش نحوه ساخت ابرهای واقعی بدون استفاده از پلاگین

از اخبار ما توسط لینک زیر در تلگرام مطلع شوید: https://telegram.me/joinchat/052a9500014379c22a0b6520afe82652 آموزش نحوه ساخت ابرهای واقعی بدون استفاده از پلاگین در این آموزش یاد خواهیم گرفت که چگونه ابرهای واقعی حجیم در تری دی مکس بدون استفاده از پلاگین بسازیم. این آموزش گام به گام بوده و فرض شده است که اطلاعاتی مبتدی در مورد […]

 
Share

آموزش انیمیشن برخورد گلوله با دیوار فلزی

از اخبار ما توسط لینک زیر در تلگرام مطلع شوید: https://telegram.me/joinchat/052a9500014379c22a0b6520afe82652 آموزش انیمیشن برخورد گلوله با دیوار فلزی این آموزش ویدئویی چگونگی ساخت برخورد گلوله با دیوار فلزی و ایجاد حفره داخل دیوار را آموزش می دهد. ابزارهایی که در این آموزش مورد استفاده قرار می گیرند در تریدی مکس ورژن 2014 و بالاتر موجود […]

 
Share

آموزش ساخت صحنه یک انفجار

از اخبار ما توسط لینک زیر در تلگرام مطلع شوید: https://telegram.me/joinchat/052a9500014379c22a0b6520afe82652 ساخت صحنه یک انفجار در این آموزش با نحوه ساخت صحنه یک انفجار به صورت طبیعی در سیستم Particle تری دی مکس و پلاگین  FumeFX اشنا خواهیم شد. مقادیر مربوط به تنظیمات در اینجا فقط ایده ای برای شروع هستند و می توانید پارامترهای […]

 
Share

آموزش ساخت انیمیشن پل معلق

آموزش ساخت انیمیشن پل معلق یکی از امکانات ویژه ای که به نسخه 2014 تریدی مکس اضافه شد امکانی با نام mParticle Flow بود. یکی از بخش های بسیار جالب تریدی مکس که کمتر توسط کاربران استفاده می شود. این آموزش ویدئویی زیبا چگونگی استفاده از این ابزار را برای ساخت یک پل معلق و […]

 
Share

افکت‌های بصری در تلویزیون: هیولاهای سنگی، دزدان دریایی و غول یک‌چشم

افکت‌های بصری در تلویزیون: هیولاهای سنگی، دزدان دریایی و غول یک‌چشم در این مطلب، مراحل ساخت برخی افکت‌های بصری در سریال‌های تلویزیونی Atlantis، Constantine و Crossbones را که توسط Vine FX و Important Looking Pirates ساخته‌ شده‌اند، بررسی می‌کنیم. ترکیب‌بندی غول یک‌چشم یکی از پرهزینه‌ترین فضاها و موجوداتی که Vine FX برای فصل دوم سریال […]

 
Share

آموزش ساخت مدل یک انفجار مبتنی بر دود با Fume FX

آموزش ساخت مدل یک انفجار مبتنی بر دود در Fume FX در این مطلب به بررسی فرآیندی خواهیم پرداخت که برای ساخت افکت دود از نوع نشان داده شده در بالا استفاده می‌شود. روش‌های مختلفی برای ایجاد افکت انفجار همراه با آتش وجود دارند. انفجارهای مبتنی بر دود یا ترکیبی از آتش و انفجار مبتنی […]

 
Share

مسیری از میان ابرها

مسیری از میان ابرها در این آموزش، نحوه ایجاد مدل یک تونل ابر واقع‌گرایانه با سرعت رندرینگ مناسب را فراخواهیم گرفت. به این منظور، صرفاً از برنامه 3ds Max استفاده شده و از هیچ پلاگین یا رندر خارجی دیگری کمک گرفته نشده است. ولی در ابتدا می‌خواهیم یک سری مسائل تئوری در این زمینه را بررسی […]

 
Share

آموزش پراکنده کردن پروکسی توسط پارتیکل سیستم

 آموزش پراکنده کردن پروکسی توسط پارتیکل سیستم  یکی از مشکلات پارتیکل سیستم، عدم پشتیبانی آن از VRay Proxy می باشد و در صورتی که بخواهیم از قابلیت های بسیار بالای سیستم پارتیکل سیستم در این مورد استفاده کنیم، حجم فایل بسیار بالا خواهد رفت. در این آموزش ویدئویی خواهید دید که چکونه می توان اشیاء […]

 
Share