زیبراش

آموزش مدل سازی در زیبراش

آموزش مدل سازی در زیبراش (ZBrush) در این آموزش ویدئویی ابتدا با استفاده از داینا مش (DynaMesh) مدل کلی ساخته می شود. سپس با استفاده از ادیت توپولوژی (Edit Topology) مش ها از روی فرم کلی رسم می شوند. در مجموعه آموزش شما با ابزارها و دستورات مختلف این برنامه قدرتمند آشنا شده و می […]

 
Share

ایجاد انیمیشن اثر برخورد شهاب سنگ بر روی سطح زمین

ایجاد انیمیشن اثر برخورد شهاب سنگ بر روی سطح زمین در این ویدئو ابتدا اثر برخورد شهاب سنگ در اندازه های مختلف بر در برنامه زیبراش خلق می شود و از آن برای برنامه تریدی مکس خروجی گرفته می شود. سپس با استفاده از مدیفایر مورفر ( Morpher ) اشکال مختلف به هم تبدیل می […]

 
Share

ایجاد ماسک توسط برنامه تریدی مکس و استفاده از آن در برنامه زیبراش

ایجاد ماسک توسط برنامه تریدی مکس و استفاده از آن در برنامه زیبراش در این ویدئوی آموزشی ابتدا یک علامت توسط برنامه تریدی مکس (3ds Max) و بصورت سه بعدی ساخته می شود. سپس از این حجم سه بعدی توسط Render To texture فایل سیاه و سفیدی تهیه می شود که قابل استفاده در برنامه […]

 
Share

طراحی لباس در برنامه مارولیوز و زیبراش

طراحی لباس در برنامه مارولیوز (marvelous designer) و زیبراش (ZBrush) برنامه مارولیوز (marvelous designer) یکی از نرم افزارهای قدرتمند طراحی لباس می باشد که قابلیت خروجی گرفتن به نرم افزارهای سه بعدی مختلف را دارد. این برنامه قادر است انواع پارچه و لباس را طراحی کرده و با پریست های انیمیشنی داخل آن، می توانید […]

 
Share

استفاده از ابزار مورف تارگت در برنامه زیبراش

استفاده از ابزار مورف تارگت (Morph Target) در برنامه زیبراش (ZBrush) مورف تارگت (Morph Target) یکی از ابزارهای جالب برنامه زیبراش (ZBrush) است که از آن برای مدل سازی و یا تغییر شکل اجسام استفاده می شود. این آموزش ویدئویی شما را با نحوه استفاده از این ابزار کاربردی در برنامه زیبراش آشنا می کند. […]

 
Share

آموزش ساخت بدن انسان در زیبراش

آموزش ساخت بدن انسان در زیبراش   در این ویدئوی آموزشی زبان اصلی، با نحوه مدل سازی بدن انسان از صفر تا صد در برنامه زیبراش آشنا می شوید. شما را به دیدن این ویدئوی جذاب دعوت می کنیم. در تلگرام به ما بپیوندید  

 
Share

مدل سازی در زیبراش برای گیم

مدل سازی در زیبراش برای گیم در این سری آموزشی با نحوه مدل سازی، آنرپ ( UNWRAP )، بافت دهی ( Texturing ) در برنامه های زیبراش (ZBrush)، تریدی مکس  (3ds Max) و Substance Painter آشنا خواهید شد. مدل سازی انجام شده حالت پلی گان محدود (Low Poly) و برای استفاده در گیم می باشد.   […]

 
Share